Staň se nezkopírovatelnou značkou díky netradičním nápadům a přístupům

Chceš podnikat, ale nevíš, zda tvůj záměr bude někoho zajímat? Trávíš hodiny vymýšlením příspěvku na soc. sítě, nevíš si rady s marketingovou strategií nebo si lámeš hlavu nad tím, co říkat potenciálním klientům na schůzce?

Ať už potřebuješ feedback na své nápady, nebo chceš společně vymyslet nové, třeba Ti s tím mohu pomoci. Pojďme to zjistit během vstupního hovoru ZDARMA.

Kreativní brainstorming

pro ty, kteří se chtějí společně kreativně zamyslet a přijít s řadou nových nekonvenčních nápadů. Třeba při hledání názvu značky, komunikační strategie, MARKETINGOVých či prodejních textů a callscriptů… anebo jen hodit odborné oko kreativce na vlastní nápady a strategie.

Nad čím se společně zamyslíme?

Na tato témata ti mohu hodit kreativní oko

  • Lámeš si hlavu, v čem a jak podnikat?
  • Tápeš, jak ze své (osobní) značky vytvořit ziskový projekt?
  • Chceš získat feedback, zda je tvůj projekt životaschopný a jak s tím naložit?
  • Jsi na mrtvém bodě a potřebuješ se společně zamyslet, jaké další kroky jsou pro tvé podnikání nejdůležitější?
  • Máš nápad a potřebuješ se společně zamyslet nad tím, jak ho co nejefektivněji zrealizovat?

Produkty a služby

  • Máš skvělý produkt či službu, ale za boha nevíš, jak ji efektivně a ziskově dostat k těm správným lidem?
  • Chceš získat feedback, zda je tvůj produkt či služba životaschopná a je ready na marketingové investice?
  • Potřebuješ si ověřit, zda je produkt či služba nastavena tak, aby měla obrovskou hodnotu pro tvé klienty?
  • Chceš se společně zamyslet nad tvou cílovou skupinou nebo si ověřit, zda ji máš správně definovanou?

Obchod a marketing

  • Chceš získat feedback, zda tvůj produkt či služba využívá plný marketingový potenciál?
  • Chceš hodit oko na svou obchodní strategii, callscript nebo prodejní stránku?
  • Potřebuješ zkontrolovat od copywritera, na kolik prodejní jsou tvé texty na webu, sítích či kdekoliv jinde?
  • Chceš si v bezpečném prostředí ověřit, jak by reagoval klient na tvé obchodní či marketingové sdělení?

Došly ti nápady a potřebuješ injekci dalších kreativních řešení?

Jak to funguje?

Jak kreativní brainstorming probíhá?

Všechno začíná tím nejdůležitějším krokem.
Tím prvním - rozhodnutím nechat si pomoci a nebýt na to sám/sama.

Nejdřív si společně naplánujeme online call, kde mi během 10-20 minut nastíníš tvou situaci. 

Pokud oba usoudíme, že jsem ten správný parťák, co Ti dokáže pomoci tam, kam potřebuješ, domluvíme se na dalším postupu. 

 (Vzhledem k omezené kapacitě jdu do spolupráce jen s těmi nejambicióznějšími.)

Jsi READY?

Online hovor si naplánuješ jednoduše přes rezervační aplikaci, kde si vybereš termín, který Ti vyhovuje. Následně se nám schůzka oběma propíše do kalendáře.

Těším se, až se uslyšíme.

Připravíš se na kreativní bouři
Když si po vstupním hovoru plácneme, pošlu Ti do e-mailu instrukce a odkaz na rezervaci termínu našeho společného brainstormingu (vybereš si dle libosti a mé dostupnosti).
1
Ujasníme si cíl a záměr
Řekneme si, jakých cílů chceme během brainstormingu dosáhnout. Stanovíme si pravidla, mantinely a síto, podle čeho budeme nápady vyhodnocovat.
2
Vysypeme ze sebe co nejvíc nápadů
Upustíme uzdu fantazii a vysypeme na papír všechny možné i nemožné nápady. Od těch konvenčních a prvoplánových až po ty nejšílenější (ty jsou zpravidla ty nejzajímavější).
3
Prosejeme nápady sýtem a vybereme ty nejlepší
Ze všech nápadů na základě našeho "sýta" a našich zkušeností vybereme ty nejvíce životaschopné a buď výběr vítězného nápadu necháme pár dní uležet či otestovat u ideálních klientů, nebo rovnou naplánujeme konkrétní kroky, jak nápad přivést k životu.
4
Připravíš se
na kreativní bouři
Když si po vstupním hovoru plácneme, pošlu Ti do e-mailu instrukce a odkaz na rezervaci termínu našeho společného brainstormingu (vybereš si dle libosti a mé dostupnosti).
1
Ujasníme si cíl a záměr
Řekneme si, jakých cílů chceme během brainstormingu dosáhnout. Stanovíme si pravidla, mantinely a síto, podle čeho budeme nápady vyhodnocovat.
2
Vysypeme ze sebe co nejvíc nápadů
Upustíme uzdu fantazii a vysypeme na papír všechny možné i nemožné nápady. Od těch konvenčních a prvoplánových až po ty nejšílenější (ty jsou zpravidla ty nejzajímavější).
3
Prosejeme nápady sýtem a vybereme ty nejlepší
Ze všech nápadů na základě našeho "sýta" a našich zkušeností vybereme ty nejvíce životaschopné a buď výběr vítězného nápadu necháme pár dní uležet či otestovat u ideálních klientů, nebo rovnou naplánujeme konkrétní kroky, jak nápad přivést k životu.
4

Jsi READY?

Online hovor si naplánuješ jednoduše přes rezervační aplikaci, kde si vybereš termín, který Ti vyhovuje. Následně se nám schůzka oběma propíše do kalendáře.

Těším se, až se uslyšíme.

Jak to funguje?

Jak kreativní brainstorming probíhá?

Všechno začíná tím nejdůležitějším krokem.Tím prvním - rozhodnutím nechat si pomoci a nebýt na to sám/sama.

Nejdřív si společně naplánujeme online call, kde mi během 10-20 minut nastíníš tvou situaci. 

Pokud oba usoudíme, že jsem ten správný parťák, co Ti dokáže pomoci tam, kam potřebuješ, domluvíme se na dalším postupu. 

 (Vzhledem k omezené kapacitě jdu do spolupráce jen s těmi nejambicióznějšími.)

Odneseš si tedy:

+ BONUS: 7 dní podpory přes hlasovky na WhatsAppu po setkání

Jakých výsledků klienti dosahují?

Aneb, co se o mně špitá ...
Přehrát video
petr janda
“Jsem rád, že jsem měl možnost Jakuba poznat osobně. Je to jediný člověk, který dokázal moje vizionářské myšlenky zhmotnit do slov. Moc si ho vážím a jsem pyšný na to, že nám pomohl dát tvář Grillmartu.”
Petr Janda
majitel Grillmartu
svetlana
“Pokud hledáte skutečně kreativního člověka, který vám pomůže vymyslet všechno od příspěvku na sítě až po scénář TV reklamy, doporučuju Kubu všema deseti. V rámci Seznamu jich nespočet vytvářel třeba pro Mapy.cz, Firmy.cz a prohlížeč Seznam.cz. A protože je také talentovaný hudebník, pro mnohé z nich složil i hudební podkres.”
Světlana Ceveleva
Brand manažerka Seznam.cz
agata
“Nadchnout kolegy pro náš nový tone of voice byl ze začátku opravdu oříšek. Kuba se svým kolegou Jirkou připravil zábavnou sérii videí a inspirativní přednášku na téma “Tonalita komunikace”, která sklidila velmi pozitivní reakce. Kubu jako kreativce rozhodně doporučuji.”
Agata Hauerová
vedoucí interní komunikace E.ON Česká republika, s.r.o.
lukas matejcek
Roční spolupráce s Jakubem mi změnila život. Ano, je to tak. Jak? Zásadně a v mnoha ohledech. Kdybych to měl shrnout, tak hlavně v tom, že jsem se naučil využívat potenciálu, který v sobě mám a dále ho rozvíjet. Postupně jsem se naučil odbourávat své vlastní démony a začal si uvědomovat, že život je opravdu jen hra a jak ji chci hrát. Že to je jen na mě a že můžu cokoliv, co je skutečně ze mě a co opravdu chci. Cítím se díky tomu spokojenější a šťastnější. A věřím, že to tak cítí i mé okolí.
Lukáš Matějček
Founder & CEO Bagind
karel kadlec
Upřímně Kubovy služby doporučuji! S Kubou jsme nejen navázali kamarádský vztah, ale současně mi pomohl utřídit si myšlenky, nastavit priority a cíle v mém profesním životě. Rovněž jsem díky Kubově empatii získal jistotu kam a jak směřovat svou energii. Vůbec nelituji a jsem velmi rád, že jsem se k tomuto kroku rozhodl. Kubo díky👍.
Karel Kadlec
Key Account Manager
maja bourkova
Díky spolupráci s Kubou se mi podařilo zkrotit a ujasnit si časové priority, vytvořit reálný plán a hlavně se nastartovat k samotné akci v oblastech, kterým jsem dávala z různých důvodů menší priority, ale hodně od nich očekávala. Kuba mi pomohl uvědomit si tento rozpor a udělat si jasno. Díky jeho systematičnosti a schopnosti nazývat věci pravými jmény se mi daří lépe a efektivněji spravovat svoje projekty.
Maja Bourková
Profesionální koučka
stepan sevcik
Kuba mi změnil život hlavně v pohledu na život a byznys samotný. Každou hodinu přichází plný optimismu a se spoustou nových a zajímavých nápadů. Jak obohatit náš brand. Kubu doporučuji opravdu každému. Dokáže pomoct dokáže vyslechnout a je velmi inspirativní. Je to velmi zásadní člověk v mém životě. Díky
Štěpán Ševčík
Freelance Graphic Designer
ester maskova
Už po pár sezeních s Kubou si troufnu říct, že jsem udělala krok kupředu jak v osobním, tak v profesním životě. Během našeho povídání jsem si konečně uvědomila, že mít svůj názor je v pořádku a stejně tak občas s někým nesouhlasit.Díky správně položeným otázkám mi také došlo, jakým směrem se chci v životě ubírat a musím říct, že bez Kuby bych se k rozjíždění vlastní živnosti jen tak nedokopala. Zkrátka mě konečně někdo “donutil” jednat a uvědomit si, že překážky jsou tu skutečně od toho, aby se překonávaly. A každá ta zdolaná překážka stojí za to. 🙂
Ester Mašková
Graphic Designer
simon polan
Kubovy přirozené dobře mířené a pozorné otázky dokážou otevřít mysl a dívat se na věci i z jiných úhlů. Díky tomu společně nacházíme možnosti, o kterých jsem nikdy před tím nepřemýšlel. Vzhledem k rané fázi mého projektu je důležité správně nastavit prezentaci a komunikaci, což jsme s Kubou během našeho koučování posunuli na novou úroveň – např. tím, že jsme společně vytvořili výstižný popis nabízeného produktu a navrhli základní callscript s novými klienty. Kuba se umí se správně ptát a zároveň má i praktické zkušenosti z marketingu, tudíž o to lépe dokáže člověka směrovat k těm správným úvahám.
Šimon Polan
Founder i-nastenky.cz
jakub englicky
Díky Kubovi jsem zjistil, že mám tak široké pole působnosti, že vlastně dělám všechno a zároveň nic. Díky setkáním jsem si dokázal utřídit osobní i profesní priority a nyní konečně směřuji svoji energii tím správným směrem. Nekompromisně jsem škrtnul projekty, které mě nedělají šťastným, čímž jsem získal čas pro ty, které mají smysl a jsou pro mě důležité. Z koučování si také odnáším jedno důležité motto: Problémy neexistují, jsou jen výzvy!
Jakub Englický
Lektor a programátor

Proč brainstormovat zrovna se mnou?

1. Během 12 let v marketingu jsem vytvářel a realizoval desítky marketingových a obchodních strategií či kampaní pro značky Seznam.cz, Direct pojišťovna, Nestlé, Johnson & Johnson, ale i spousty menších firem a podnikatelů.

Od televizních a rádiových kampaní, přes billboardy a tiskovou reklamu až po online marketing.

2. Pro desítky firem jsem na volné noze jakožto idea maker a copywriter textoval weby, prodejní stránky, příspěvky na soc. média, články i reklamy.

3. Bakalářku jsem psal na téma Guerilla marketing, což je něco, co mi změnilo pohled na celý marketing a tyto nekonvenční partyzánské přístupy v kombinaci se svou drzostí a nadhledem využívám úspěšně dodnes.

Co bylo mým denním chlebem?

  • tvorba prodejních webových stránek
  • využití behaviorální psychologie při tvorbě prodejních textů a callscriptů (copywriting)
  • tvorba obchodní a marketingové strategie
  • tvorba značky od A do Z
  • vymýšlení názvu značky
  • tvorba obsahové strategie pro soc. sítě
  • reklamy na soc. sítích
  • PPC reklama
  • psaní PR článků
  • idea making pro různé marketingové kanály
  • tvorba scénářů promo videí a rádiových spotů
  • natáčení TV a online reklamních spotů
  • video a audio střih a postprodukce
  • nekonvenční guerilla marketing pro různé typy podnikání
  • Tvorba reklamy pro billboardy, letáky, plakáty a tiskové reklamy (noviny, časopisy)

To přesně potřebuju! Ale mám ještě otázku

Skvěle. Napiš mi na info@jakubstefanec.cz
a ozvu se jakmile to bude možné.

To přesně potřebuju! Ale mám ještě otázku

Skvěle. Napiš mi na info@jakubstefanec.cz
a ozvu se jakmile to bude možné.